Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rzymskokatolicka Parafia Ducha Świętego i NMP Matki Kościoła

ul. Bolesława Krzywoustego 2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle

Wycieczka ministrantów na Morawy i do Czech

Po całorocznej służbie ministranckiej przyszedł wreszcie czas na długo oczekiwaną wycieczkę. Tym razem ministranci z Piastów wybrali się na Morawy i do Czech pod opieką księdza Marcina i dwóch rodziców pana Bartka i pana Krzysztofa oraz pani przewodnik Elżbiety.

W godzinach rannych, 25 czerwca wyruszyliśmy autokarem w kierunku Moraw. Po przyjeździe na teren naszych sąsiadów wsiedliśmy do kolejki linowej, którą dotarliśmy na górę Slamnik (1116m n.p.m.), gdzie czekała na nas atrakcja, czyli wieża SKY WALK o wysokości 55m. Po obejściu tej niewiarygodnej konstrukcji przejechaliśmy do pięknego, pełnego zabytków Ołomuńca, zwanego ,,Małą Pragą''. Zwiedziliśmy rynek z ratuszem, zabytkowe kościoły i katedrę. Po zwiedzaniu mieliśmy czas wolny, a później udaliśmy się do hotelu, gdzie czekała na nas ciepła kolacją. Uczestniczyliśmy oczywiście we Mszy świętej.